Istoria raionului
Harta
Simbolica
Paşaportul raionului
Cetăţeni de onoare
Patrimoniul cultural şi turistic
Raionul în mass-media
Consiliul raional Dubăsari s-a întrunit în ședință ordinară de lucru În temeiul art.45,al.(3),art. 53, 54 din Legea privind administraţia publică locală nr. 436/2006, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul raional Dubăsari s-a convocat în şedinţă ordinară de lucru, pe data de 23 iunie 2022, ora 1000, în incinta Î.M. COCT Prietenia din s. Coșnița. Ședința a fost prezidată de consilierul raional dl Victor Tataru. La ședință s-au prezentat 24 consilieri raionali din 27 aleși. În cadrul ședinței, conform Dispoziției președintelui 63-n din 10 iunie 2022, pe ordinea de zi au fost propuse examinare și aprobare 17 proiecte de decizii: 1. Cu privire la aprobarea Strategiei pentru tineret pentru anii 2022-2026. Raportor: M. Perciuleac, șef Secție cultură și turism 2. Cu privire la aprobarea Cadastrului funciar al raionului Dubăsari, la data de 01.01.2022. Raportor: V. Popușoi, șef Serviciu cadastru 3. Cu privire la aprobarea materialelor de delimitare selectivă a unui bun imobil. Raportor: V. Popușoi, șef Serviciu cadastru 4. Cu privire la organizarea odihnei de vară a copiilor și adolescenților și măsurile de întremare a acestora în sezonul estival 2022. Raportor: V. Tolstenco, șef Secție politici educaționale, Direcția învățământ general 5. Cu privire la acordul de transmitere în proprietatea publică a Consiliului raional a unor bunuri. Raportor: V. Izman, vicepreședintele raionului 6. Cu privire la Notificarea Oficiului Teritorial Chișinău al Cancelariei de Stat a Deciziei Consiliului raional nr. 6/8 din 28.12.2021 (pct.7 anexa nr.2). Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional 7. Cu privire la reglementarea activității IMSP Centrul de sănătate Dubăsari. Raportor: A. Vinari, șef IMSP CS Dubăsari 8. Cu privire la instituirea Comisiei pentru examinarea cererilor privind acordarea indemnizației unice unor categorii de cetățeni. Raportor: V. Izman, vicepreședintele raionului 9. Cu privire la aprobarea Acordului de colaborare între Consiliul raional Dubăsari și Asociația obștească Henri Capitant a Culturii juridice. Raportor: V. Izman, vicepreședintele raionului 10. Cu privire la reglementarea activității ÎM Centrul stomatologic Dubăsari. Raportor: V. Izman, vicepreședintele raionului 11. Cu privire la realizarea Programului raional de reparație și întreținere a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2021. Raportor: E. Nicolaev, șef Secție construcție, gospodărie comunală și dezvoltarea teritoriului 12. Cu privire la executarea bugetului raional pentru anul 2021. Raportor: L. Cazac, șef Direcție economie, buget și finanțe 13. Cu privire la transmiterea unor bunuri. Raportor: V. Tolstenco, șef Secție politici educaționale, Direcția învățământ general 14. Cu privire la transmiterea în proprietatea Consiliului raional a unor bunuri. Raportor: V. Tolstenco, șef Secție politici educaționale, Direcția învățământ general 15. Cu privire la aprobarea Planului raional de acțiuni anticorupție pentru anii 2022-2023. Raportor: V. Izman, vicepreședintele raionului 16. Cu privire la acordarea indemnizației unice unor aleși locali. Raportor: M. Jimbei, secretarul Consiliului raional 17. Cu privire la modificarea/corelarea bugetului. Raportor: L. Cazac, șef Direcție economie, buget și finanțe. Ulterior, în debutul ședinței, consilierii raionali au venit cu propuneri completând ordinea de zi cu încă 6 proiecte de decizii. 21 de proiecte de decizii au fost aprobate cu majoritatea voturilor aleșilor locali prezenți. 2 proiecte însă nu au întrunit numărul necesar de voturi pentru a fi aprobate. Marina LUPAȘCO, programator |
Lasa un comentariu